Sunday, August 8, 2010

cupcakes

mula2 saya minat cupcakes nie bila ada hari karnival di tempat kerja.... dh laa kena buka kedai kraftangan...punya laa pening memikirkan idea untuk menghasilkan barang2 yang murah dan mampu dibeli oleh pelajar-pelajar saya.....fikir punya fikir, teringat laa wedding kawan saya...hantaran dia cupcakes yg sangat2 comel....timbul laa idea nak menghasilkan cupcake's bookmark......tadaaa.....!!!!! ini laaa hasilnya.....


paling seronok bila hasil kerja tangan saya nie habis dijual ....... rasa mcm nak design lagi cupcakes yg cantik2.....tapi tak berkesempatan lagi.....





mug ni asalnya kosong....lupa nak amik pic sblm ianya dilukis dengan mata dan hidung...ni pula tempahan oleh Tengku Harziannti.......seronok betul melukis atas mug ni...seharian duk mengadap untuk habiskan berpuluh2 biji mug yang dihantar pada saya....

No comments:

Post a Comment